• (Android) Clash Royale hack za povečanje točk

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Clash Royale ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Clash Royale IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ hack za povečanje točk ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Clash Royale 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    To igro sem ocenil z 1 zvezdico, ker je igra samo plačilo za zmago, moji nasprotniki so vedno 1 ali 2 ravni višji od mene. Fantje bi morali popraviti tekmo z igralci, ker je tako nepošteno, moji sovražniki imajo karte višje ravni kot jaz in to je zanje. Prav tako nisem napadel niti ene stopnje nižje od mene v areni 5, vendar sem naletel na nekaj botov, mislim, da je to zato, ker imam niz porazov, vendar to ne pomeni, da bi se vse moje trofeje vrnile nazaj. Upam, da bo ta igra boljša konec leta 2022.

    Zelo kul igra ampak kdaj zašteka

    Ne morem ga posodobiti


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :