• (Android) Bubble Shooter Mania - Blast snyder mange point

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bubble Shooter Mania - Blast ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Bubble Shooter Mania - Blast IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ snyder mange point ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Bubble Shooter Mania - Blast 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Spillet er en fantastisk nedetid, spændende\ relaxer. En ting jeg har lagt mærke til er at kugleveksleren (bundkuglen) sidder oven på regnbuefarvekuglen, som jeg slår mere end normalt. Er dette en subliminal måde at købe ekstraudstyr på?

    Den har brug for en blokering som små rumskibe eller noget t For at undgå. Det vil æde boblen. En udfordring. K Paul

    Bogstaveligt talt en annonce efter HVER niveau. FARVEL... Uodate: Jeg har ikke for vane at betale for et spil, medmindre jeg har haft en rimelig mængde spil til at evaluere det. Jeg har ikke tålmodigheden til at håndtere konstante annoncer for at gøre det. Må jeg minde dig om, at du er LANGT fra det eneste bobleskydespil, der er tilgængeligt i Google Play.

    Sjovt spil, men ærlig talt ser det ud til at blive sværere meget hurtigere end id like, men jeg nyder stadig at spille fra tid til anden


  • Commentaires

    1
    Mercredi 24 Avril à 18:51

    Feel free to explore these worlds apart through your lens, and remember that each click tells a unique story!

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :