• (Android/iOS) Idle Heroes oszukuje nieskończone kryształy

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Idle Heroes ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Idle Heroes IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ oszukuje nieskończone kryształy ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Idle Heroes 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Zostało mi 10 dni od ukończenia mojej pierwszej 9-gwiazdkowej wyprawy, kiedy całkowicie usunięto ekspedycje. Wydawałem klejnoty, aby to przyspieszyć, a mój ładunek był pełen zasobów, w tym mnóstwo kul proroków i zwojów bohaterów. STRACIŁEM TO WSZYSTKO! Gdybym nie wydał pieniędzy na tę grę, usunąłbym ją, ale gry DH nigdy nie zobaczą ode mnie ani grosza, dopóki go nie odzyskam. ZERO GWIAZDEK!!!!!!!!!!!!!!!!

    Pobierz grę Hero Simulator: Clicker Idle na Androida. ... Po uruchomieniu projektu Hero Simulator: Clicker Idle i przejścia ... Gatunek, Gry fabularne.

    Próbowałem twojego płaszcza, ale nie zadziałał, dlatego próbuję drugiego, który nie zadziałał, więc daję ci jedną gwiazdkę

    Super gra polecam tylko ten kod nie działa

    Najnowsza seria aktualizacji dodała kilka naprawdę głupich rzeczy do tej, która kiedyś była świetną grą. Po pierwsze, dlaczego ciągle otrzymuję SIEBIE jako przeciwnik Brave Trial? Jaka jest w tym wartość? Przestań stawiać mnie przeciwko... mnie. To po prostu głupie. I napraw też ekran ulepszeń bohatera. Z jakiegoś powodu dane „Evolve” pozostają aktywne przez blisko 10 sekund bez możliwości ich zamknięcia, a kiedy przytrzymywałeś przycisk ulepszania bohatera, było to szybkie. Po prostu dodają teraz funkcje dla graczy końcowych.

    Mam nadzieję, że podoba ci się poziom 100, ponieważ jeśli chcesz, aby twoi bohaterowie przekroczyli ten poziom, będzie to cię kosztować pieniądze. W przeciwnym razie ok bezczynna gra. Wszystkie waluty, które nie są tak przydatne w grach, są hojnie rozdawane.

    nie mogę się połączyć za pomocą danych mobilnych, utknąłem podczas ładowania ogłoszeń

    Zabawa af. Edycja: Chociaż nadal fajnie, to spowalnia...

    Dlaczego utknąłem na ekranie ładowania i ciągle się powtarzam, nie udało się załadować ogłoszenia itp. Kiedyś grałem w to przy okazji, więc właśnie wróciłem przez jakiś rok

    Mimo że ta gra została zaprojektowana tak, aby zabierać moje prawdziwe pieniądze, aby udawać zwycięzcę, lubię grać jako uczestnik free to play. Awans jest trudny, ale nie zapłacę prawdziwych pieniędzy! Nadal jest fajnie!

    Nudy

    Idle Heroes Rollspel ezot

    Idle Heroes Igranje vlog muzz

    Cóż, z 60 zwojami, które daliście za darmo, żaden nie dał mi 5 gwiazdek lol wszystkie 3 i kilka 4 ... to jest bardzo słabe ... jedynym sposobem, w jaki mogę uzyskać 5 gwiazdek, jest ochrona, która mówi, że po tylu próbach dostajesz 5 gwiazdek...

    Dobra gra

    Jest to dobra gra do grania i cieszenia się, ale mam problemy z kręgiem tworzenia Nie mogę z niego korzystać bez awarii gry, więc utknąłem w rozdziale 5 wyzwań

    Fajnie by było jak by była polska wersja językowa, inwted by 5*

    Bardzo dobra gra, trochę za dużo P2W.

    Bardzo podoba mi się ta gra jest uzależniająca, ale powód, dla którego dałem tylko trzy gwiazdki, ponieważ kod nie działa, chociaż został wykorzystany, zbieram go na pocztę, ale nie było nic, gdy nacisnąłem przy heroicznym wezwaniu, nie było zwojów dosłownie pls napraw ten problem

    Ładna grafika, ale niestety auto gra..

    Podoba mi się ta gra, ale chciałbym dostać wezwanie przyjaźni na początku, więc jeśli możesz dać nam nawet 1 wezwanie przyjaźni, dałbym tej grze 5 gwiazdek

    Jeśli twoje urządzenie to starszy model iPada lub iPhone'a.

    Idle Heroes የሚና ጨዋታዎች tddr

    War and Order Estrategia gwtu

    To świetna gra, ale od jakiegoś czasu, kiedy zbieram pocztę, nic nie otrzymuję. Miałem dostać moje rewords na arenę i nic nie dostałem, nawet codzienną pocztę. Błagam, napraw ten błąd, jeśli to zrobisz, będzie pięciogwiazdkowy.

    To w zasadzie gra na czekanie. Zazwyczaj uderzasz w „ściany”, które uniemożliwiają ci osiągnięcie jakichkolwiek drobnych postępów przez kilka dni, tygodni, a nawet miesięcy. Ceny dodatkowych pakietów „przyspieszających” są całkowicie obraźliwe i zniechęcają graczy do kupowania czegokolwiek. Dałbym 4 gwiazdki, gdyby przynajmniej te ceny były lepsze, ponieważ pomysł, rozgrywka i interfejs są w rzeczywistości całkiem dobre i oryginalne. Jest wiele do zrobienia, po prostu naprawdę nie robisz postępów ani na bezczynności, ani na aktywnej grze.

    Podobała mi się ta gra za pierwszym razem, ale utknąłeś w pewnym momencie i musisz włożyć pieniądze w grę, aby awansować VIP i nie możesz zrównać mistrza, aby ewoluować tak samo do 6 gwiazdek. Mam gardu hero 1 plus 2 z maksymalnymi gwiazdkami na poziomie 5 i nie można użyć maksymalnej gwiazdy, aby uzyskać gwiazdkę na 6 poziomie. Trudno jest zdobyć rzadkich bohaterów, których potrzebujesz.

    Zabawna gra powinna zagrać przynajmniej raz.

    Gra jest dość wolna, gdy przekroczysz poziom 100-110. Postacie i sceny są absolutnie wspaniałe i niepowtarzalne grafiki. Wszystkie przedmioty we wszystkich sklepach potrzebują miesięcy, aby zgromadzić wystarczająco dużo dla tego, czego potrzebujesz. Jest to bardzo powolna gra, jeśli jesteś konkurencyjny i chcesz szybko być na szczycie ...... bądź przygotowany na wydanie duoooootttt pieniędzy ... TEN NOWY UAKTUALNIONY JEST STRASZNY !!! WSZYSTKO O NAS WYDAJEMY WIĘCEJ PIENIĘDZY, ABY DOSTAĆ GDZIEKOLWIEK. Niedługo stracicie tutaj poważnego fana…


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :